Kevin eta Conchitak animalien gisa ematen diote muxu elkarri, gogoak piztu dizkien Dalt Wisney Txano Gorritxu pelikularen hormirudi ikusgarriaren azpian daudela. Parean, Polizia Metropoliarrak, FBIak eta Ejercitoak euren armekin destatzen dituzte. Ordaindu gabeko isunen batengarik haserre ote daude, ala agian... bikoteak ortzadarraren azpian han-hemenka sakabanatuta utzi dituen 56 hilotzengatik. Zoritxarrez, Sally txikia palomitak erostera hurbiltzen da.