Ascendente 3D-tan eginiko animazio-lan bat da eta Paco Agilar grabatzailearen hainbat lanetan oinarritzen da. Malagar artista honen arte-lanen mundu irudimentsua baliabidetzat hartuz, ikuslea egoera onitiko baten muinean murgiltzeko saioa da, non denboraren balioa aldatu eta sentsazioal istorioen gainetik gailentzen diren.