Minefield filmeak bere pazienteei ahal den indar guztiekin laguntzen saiatzen den erizainaren istorioa kontatzen digu, eta aldi berean, honen bizitzaren bilakaerarena. Errefuxiaruentzako kanpaina-ospitale batera zuzendutiko botikak jausgailu bidez botatzen diren bitartean gertaturako da istorioa. Erizainak, fardeletako bat mina-eremuan erori dela ikusirik, bere pazienteen bizitzak salbatzeko sendagaiak berreskuratzea erabakitzen du. Istorioa gerraosteko ingurune latzean erizain gazte honek bizitzen duen borroka baino gehiago da: bakoitzak bere bizitzari dagozkion erabakiak hartzeko adorea ere eztertzen du, eta mediku-erizainen artean eta bizirik dirautenen artean sortzen diren loturak.