Zoriontasuna nola erdietsi eta nola ez... Gazte batek elkarrizketak egiten ditu kalean. Bertatik pasatzen diren lagunei inporta zaienari buruz galdetzen die bere buruaz garrantzizko zerbait jakiteko asmoz; ez du ezer aurkitzen ordea. neska gazte batek, zaiatzearen poderioz, bere bizitzan nolabaiteko zoriontasuna aurkituko du azkenik, maitasuna izan daitekeen zerbait. Elkar ezagutuko dute...