Tracey Power emakume aparta da, jaio zen egunetik bere familiaren eta Estatuaren aldetik era askotako irainak jaso arren, ausardiari, zintzotasunari eta umoreari eutsi diena. Ezhoiko itxura dauka, ez ditu gizarteko arauak errespetatzen, mihia atera eta nahi duenean korrok egiten du... Traceyk buruko gaisotasun bat dauka eta horregatik ispitaleratu egin dute hainbat alditan. Bizitzan aurrera egiten badaki, eta era berean, oso sinesbera eta ezkuzabala da. pertsona gogorra dela ematen du, baina sentibera eta zaurgarria da. Azken batean, Traceyk buruko gaisotasun batekin bizitzea zer den erakusten digu, desberdina izatea eta izaera eta gizatasuna galdu gabe bizirik irautea.