Adineko eta erdi-klaseko bikote iparramerikar askori larunbat iluntzetan elkartu eta kartetan nahiz bolo-jokoan aritzea gustatzen zaie. Beste batzuek, aldiz, sexua taldean egitea atsegin dute. Iniziatu gabeak swinging esaten diote, baina horretan dabiltzanek Lifestyle izena ematea nahiago dute. Jarduera honek hazkunde etengabe, baina isila, izan du Estatu Batuetan. Aldekoen ustetan, hiru milioi iparramerikarrek parte hartzen dute taldeko sexu iharduera antolatuetan. The Lifestyle delako jarduera honen inguruan egin den lehen testigantza sakona dugu honako filme hau; hiru urtez luzatu den bidaia bizian, dozena bat etxebizitza, festa eta batzarretan euren esperientziak jendaurrean azaltzeko prest zeuden taldeko sexuzaleen lekukotza jasotzen da.