1965ko uda partean gaude eta alabamako landa-giroko Peejoe gaztea -Peter Joseph izenaren txikigarria- gizabanakoaren askatasunaz, emakumeen eskibideez, eta arraza aurreiritzei buruzko ikuspuntu berriak ikasteko zorian da. Bere izeba Lucille erakargarri eta xelebrea da ikasketa honen katalizatzailea, zeinak, bere ezkontzan jasandako tratu-txarrez aspertua, poltsan bere senarraren burua zeramala Hollywoodera alde egin baitzuen, telebistako izan handia izateko bere ametsa gauzatzeko asmoz.