Palden eta Nyima gazteek, Tibetetik ihes egiten dute Himalaiaren magalean dagoen erbesteko monasterio batera, eta bertan monje ordenatuko dituzte. Haatik, monasterioko bizimodiaren laztasuna kontuan hartuta ezohikoak diren gertaera batzuetan nahastuko dira: Futboleko Mundu Kopa jokatzen ari direnez, monasterioa asaldatuta dabil oso. Futbozale amorratua den 14 urteko Orygen monjeak Palden konventzitzen du gauez finalerdi bat ikustera inguruko denda batera joan daitezen; baina Gekok, monasterioko erretoreak horretan harrapatuko ditu. Honek, abade jakintsu eta ulerkorraren laguntzarekin, monastegitik ez egozteko gazteekin akordio batera iritsi beharko du.