Orain dela ehun urte Wisconsingo herri bateko biztanleak erotu zirenekoa kontatzen du eta garai hartan bertako egunkarian argiratutako albisteetan eta ospitale psikiatrikoaren onarpen-formularioen informazioan oinarritzen da. Black River Falls, itxuraz behintzat, Alemaniatik eta Eskandinaviatik emigratutako merkatari eta baserritar protestantez osaturiko komunitate agurgarria zen. Hala eta guztiz, XIX, mendeko azken hamarkadan eromen, gaixotasun eta etsipenezko gertaerak gailentzearekin batera, suizidioak eta hilketak ohiko bihurtu ziren paraje haietan.