Tony Grasso, gazte marjinatu batek, Patriciarenganazko fantasien inguruan antolatu du bere bizitza, haurtzarotik ezagutzen duen neska gaztearen inguruan. Patricia Kirk Carver aberatsarekin ezkondu den arren, Tonyk oraindik harenganako fantasiak ditu. Patricia, bere senarra eta bi seme-alabak bortizki hilda agertzen direnean, sarraskia Tonyri leporatzen diote. Ralph Barolo bere abokatuari berdin zaio Tony errudun den ala ez. Harentzat, egia ez da esistitzen, eta Tony bere bizitzako aldi jakin batzuk gogoraraztera behartzen du, heriotz-zigorraz salbatuko duen istorio bat josi dezaten.