George Orwellen izen bereko lanean oinarritutako Animal Farm klasikoaren bersio honek, Jim Henson's Creature Shopen landutako teknologia animatronikoaren azken berrikuntzak eta benetako pertsona nahiz aberez osatutako banaketa dakarzigu. Pete Postlethwaitek Jonesen papera jokatzen du, iraultzaren hazia ereiten duen nekazari anker eta mozkortiarena, berea baita tratu txarrak jaso dituzten animaliek osatutako abere-osteak okupatuko duen etxaldea. azkenean, abereak ere sistema zapaltzaile eta gupidagabe baten inguruan antolatuko dira, txerriak zakur-zaintzaileen laguntzarekin boterea eskuratuko dutelarik.