Brenner ofizialak Elisabeth Campbell kapitainaren hilketa ikertzeko mandatua jaso du. Honek sekulako eskandalua agerian utziko du. Brennerrek edozein mailako militarrak atxilotzeko baimen osoa dauka, eta ez da ezeren aurrean geldituko, arrasto guztiek hainbeste miresten duen biktimaren aita, Campbell jenerala, seinalatzen badute ere. Honen alaba Elisabeth, baseko kuttuna zena, hilik agertu zen, eskuak lotuta zituela, entrenamendu-eremu erdi-erdian. Agintari militarrek Ikerketa Kriminalen Ataleko laguntzaile bat jartzen diote Brennerri, Sarah Sunhill beteranoa. Pal eta Sarahk lehendik ere elkar ezagutzen zuten eta orain, beren karreretako kasurik garrantzitsuenean daudenean, euren harremanak atzera aztertu beharko dituzte.