Lisbon abizena duten bost ahizpa, matematikako irakasle bitxi abten eta honen emazte zorrotz eta elizkoiaren alabak, nerabezaroan pertsona loriatsu eta hurbilgaitzak bihurtzen dira, auzoko mutilengan irrika eta sexu-griña piztuz. Ceciliak, 13 urteko ahizpa gazteenak, bere buruaz beste egiten duenean, mutilek ahizpekiko duten lilura areagotuko da. Neskak eskolatik aterako dituzte eta neurrigabe babeslea den amak mundutik bakanduko ditu. Mutilek, orduan, beren etxean preso dauden neskak erreskatatzea erabakiko dute.