The Five Senses filmea bost zentzumenen -ukimena, dastamena, entzumena, usaimena, ikusmena- eta benetako harreman estu baten bila dabiltzan zenbait pertsonaien bizitzei buruzko lana da. Istorioa hiru egunetan gertatzen da: neska baten desagertzeak publikoa hunkitu eta komunikabideak erakartzen dituenekoa. Atze-oihal dramatiko honekin, neska desagertu den parkearen pareko eraikinean bizi edota lan egiten duten bost pertsonaiek nork bere krisi pertsonalari aurre egin beharko diete. Horietako bakoitzak beren desira inkontzienteak argitzeko funtsezko aztama bana aurkituko du. Desagertutako neskaren dramaren konponbidearekin batera, bost pertsonaia hauen ezbaiak ere argituko dira.