Kresten, Kopenhageko etorkizun handiko yuppie batek, bere eztei-gauean aita hil zaiola jakiten du eta familiaren etxalde kalamastrara itzultzen da Rud bere anaia zaharrarengana. Rud atzeratua da eta ez da bere burua zaintzeko gauza. Bere ondasun kaxkarrek lotsatzen dutenez, Kresten emaztea handik urrun edukitzen saiatuko da, eta gezur bat bestearen atzetik esango dio. Hirira itzuli baino lehen, bere anaia zainduko duen neskame bat bilatzeko iragarki bat jartzen du. Liva ederra iristen denean, hankaz-gora jarriko du dena, neska ez baita esaten duen hori. Emaztea mesfidati utzi eta etxalderako bidean doala, kezkatzeko modukoak dira dagoeneko Kresten arazoak.