Roger Closset, herriko egunkariko erreportaria, emaztea eta bi seme-alabekin hiriko kanpoaldeko industrialdean bizi da. Ez du bizimodu samurra, baina Errekorren Liburuan bere izena agertaraztea du amets eta sari moduan Meskatarien Elkarteak eskaini duen autoa irabaztea. Edozein motako errekorra onartzen dutenez, Michel bere semeak ateak irekitzen parte hartu dezan erabakitzen du: 40.000 aldiz, 24 ordutan! Roger den-dena kontrolpean edukitzen saiatzen da: Michel entrenatzeko amerikar tekniko bat kontratatzen du eta ateak irekitzen praktika dezan etxeko lorategian ate bat eta atezango bat jartzen dizkio. Nahikoa ote da hau guztia Roger eta bere familiari hirugarren milurtekoaren atea zabaltzeko?