Europatik Amerikarako bidaia egiten duen trasatlantikoan ume bat jaioko da, baina egongelako pianoren gainean, kutxa batean sartuta uzten dute. Danny makinariak semetzat hartuko du eta Mila Bederatziehun izana jarriko dio, jaio zen urtea gogoratzeko. Urteak joan ahala, Mila Bederatziehun pianojole adimetsu eta entzutetsua bihurtzen da; mundura sortu zeneko ontzian pianoa jotzen du eta bertan bizi da sekula ontzitik lurreratu gabe. Halako batean, Jelly Roll Morton jazz-pianojole ospetsuarekin lehian hasiko da. Behin, italiar neska batenganako maitasunak ia ontzitik ateraraziko du, baina azkenean barkuan geratzea erabakiko du.