S., herriska bateko okin-mutilak, bere aitaren okindegiak aldegiten du honekin eztabaida bortitza izan ondoren. Gau hori Laura kamarera gaztearekin igaroko du. Neska lotan dagoen bitartean, aurrereztuta duen diru guztia lapurtuko dio; eta honenbestez hasiko dira, garrantzi txikiko lapur baten eta bere xixalari-taldearen ibilerak.