Ghost Dog munduaren gain bizi da, abandonatutako eraikin baten puntan eraikitako etxola batean. Samuraien gidaliburu zaharraren jarraibideen arabera bizi den hiltzaile profesionala da Ghost Dog, hirian barna labaindu eta deigarri gertatu gabe gauarekin nahasten dena. Lan zikin bat egiteko kontratatu duen mafiako familia batek bere kode morala traizionatzen duenean, Samuraiaren Bideari zorrozki jarraituz aurka egingo die.