Dublín, 1967. Brownetarrak hainbestean bizi dira, harik eta familia-burua hil eta Agnes bere zazpi seme-alabak hezi eta mantentzeko bakarrik gelditzen den arte. Arazoak berandu baino lehen hasiko dira: hildako senarrari behar bezalako ehorzketa emateko Billyri, ezkrupulorik gabeko mailegu-emaile bati, dirua eskatzea beste erremediorik ez du. Lukurariaren baldintzak drakoniarrak dira: Agnesek astero diru-kopuru finko bat gehi honi dagozkion interesak itzuli behar dizkio, bestela... Billyek ez du sekula salbuespenik egiten, eta ez da zazpi seme-alaba dituen alarguna bere harrizko bihotza samurtuko duena.