Eric drogatzalea da eta idazlegai ere bai. Bere lagunekin batera droga-trafikatzen du bere eguneroko heroina-dosia ordaindu ahal izateko. Behingoan, beren bizizak bereiztu egingo dira eta Erick Paris utzi beharko du derrigorrez, mendialdean dagoen "Zoriontasunaren Giltzak" izeneko desintoxikazio-etxera joateko. bertan Kamelek droga uzteko bere borrokan lagunduko dio.