1994an Argentinan izandako gertakari polizial ospetsuenaren bertsio librea da. egun batetik bestera, Mario Fendrich altxorzainordeak 22 urtez lan egin duen bankua lapurtzea erabakiko du, nolabaiteko mito herrikoia bihurtuz, salbazio kolektiboaren fantasia irudikatzen duen norbait, alegia. Gertaera polizial honetatik abiatuta, Tesoro mío filmeak delitua gertatu aurreko astebetearen alegiazko birsortzea pantailaratzen du eta, protagonista bankuaren lapurretara bultzatuko duen gertaera-segida azalduko. Horrela, lapurretaren eragile izango diren arrazoiak, hits, protagonistak bizi dituen harreman pertsonal, familiar eta sozial itogarriak -emazte kezkagarri eta desleiala, amorante oportunista, adiskide ustek eta traidoreak- kontatzen diskigu filmeak.