Sei pertsonaien esperientzia tragikomikoak eta itxuraz ustekabekoak diren elkartzeak gaur egungo Berlinen. Alemaniako hiriburu berriaren gainazal distiratsuaren azpian begiratuz gero, galtzaile ohoretsuak aurkitu daitezke, emozio eta gertakariz osatutako mihise trinkoa ehotzen duten bizitzako artista harroak. Metropoli nerriaren indar sortzaileak alde batera utzita, bizirauteko estrategia minimalistak aurkitzen saiatzen dira, beraien zeregin etsigarria gora-behera, barre egiteko ahalmena ez galtzeko itxaropenaz. Artsi, Sascha, Fabian, Peggy, Hans eta Dorisek zoriontasuna, maitasuna eta atseginaren inguruan duten kontzeptuaren arabera bizitzen saiatzen dira. Arrakasta ez dago segurtutaturik, baina ezinezkoa ere ez da.