Herman gazte barnerakoi bat da Inez bere neska-lagunarekin hiri handiko langile-auzo batenan bizi dena. Lan egiten duen erostetxe handia ixten dutenean eta langile guztiak kaleratzen dituztenean, arazoak hasiko dira. Man in 't Woud bere laguna eta Inez bera garai bateko Sombreman ezizenez ezaguna zen punk poeta berriro izan dadin Herman konbentzitzen saiatuko dira. Alabaina, Hermanek ez du horretan jarraitzeko asmorik; depresio larri batean murgilduko da eta Inezek utzi egingo du. Hain gertakari gorabeheratsuen ondoren, Herman idazteko gai izango da berriz eta Inezekin berriro hasteko aukera sortuko zaio.