Juan eta Teresa elkarrekin bizi dira duela bi urtetik hona. Teresari Londresera joateko beka bat eman diote: harantz abiatu behar duen egunaren bezperan, Juanek elkarrekin duakaten pisua betirako uzten du. Juanek Teresa ahaztea erabaki du eta arratsaldeak neska bat bestearen atzerik ezagutzen emango ditu, baina kasualitatez izan behar du, bestelako harremanak kalkulatuak eta faltsuak direla iruditzen zaiolako. Beraz, arratsaldero ordu berean parkeko banku batean eseritzen da. Eta seguidan, bere aukerak areagotzeko, taberna bateko mahai batean beste horrenbeste egingo du. Honela, ia aldi berean Alicia (bankuan) eta Ana (tabernan) ezagutuko ditu.