Hemen, orain dela sei hilabete, hamahiru urteko neska bat bortxatu eta hil zuten. Orain beste hilketa bat gertatu da: hilketagatik susmagarri diren bi anaietako bat itota aurkitzen dute. Ikerketa-lanak areagotu egingo dira, komunitate txiki horretan luzaro ezkutaturik zirauten indarrak agerian utziz. Oslotik datorren Nicholas Ramm detektibea eta susmagarriaren 12 urteko Niklas anaia gaztea elkarren osos lagunak egingo dira. Biek adoreari eta erantzukizunari dagozkien funtsezko arazoei aurre egingo diete, giza portaerari buruzko gure aurreiritziak kolokan jartzeko gauza den pelikula honetan.