Parisen enpresa-ikasketak egiten ari den Franck gurasoen etxera itzultzen da, bere aitak hogeita hamar ute daramatzan fabrikan bolada batez bekadun moduan aritzeko. Franck Giza Baliabideen Departamentuan jartzen dute lanean. Uste osoa du bere gaitasunarengan eta aspalditik enpresako zuzendaritza eta sindikatuak liskartuta dauzkan lanaldi-murrizketaren negoziazioak desblokeatu ditzakeela uste du. Baina berehala konturatuko da zenbait enplegaturen kaleratzea, bere aitarena tartean, ekarriko duen berregituratze plana aurrera eramateko erabili dituztela bere ahaleginak.