Tuvalu maitagarriei buruzko ipuin bat da, elkarrizketarik gabe kontatua. Karl itsuak igerileku handi eta zahar batean giltzapetuta dauka Anton bere semea. Kalr pozik egon dadin, Antonek igerilekua oraindik badabilela eta beti jendez beteta dagoenaren itxurak egiten ditu. Baina bertara sartzen den bakarra Eva da; Imperialen bila datorrena, sotoko lurrin-makina zaharkituaren bila. Karl hiltzen denean, igerilekua ere harekin hilko da. Eta anton eta Eva Tuvalu uharterantz abiatuko dira Evaren atoi-ontzian.