1972ko hauteskundeak baino lehen, Washington Post egunkariko Bob Woodward erreportariak itxuraz garrantzirik ez duen Alderdi Demokrataren egoitza nagusiko lapurreta bat ikertuko du. Auziaren defentsan lehen mailako abokatuak ikusteak harritzen badu ere, are susmagarriagoa da akusatuaren eskuetan kanpaina errepublikarreko antolatzaileen izenak eta helbideak aurkitzea. Post-eko emakumezko zuzendariak ikerketekin segitzea erabaki eta kasua Woodward beraren eta Carl Bernsteinen eskuetan utziko du. Alderdi Errepublikarraren barnean gero eta gorago seinalatzen duten frogak erdietsiko dituzte, Etxe Zurira bertara iristen diren arte.