Izenburuak Hiroshiman bota zuten lehen bonba atomikoaren ondorengo euri erradioaktiboa aipatzen du. Yasuko, neska ezkongai gazte batek, zoritxarrez Hiroshima bixitatzen du eztandaren egunean. Harrigarriro, ez du inolako zauririk eta badiaren bestaldean dagoen bere herrira itzultzen da. Tamalez, eskualde osoan eragin izugarria izan du ?euri beltzak? eta hurrengo urteetan erradioaktibitateak poliki-poliki baina gupidagabe bertako bizilagunen osasuna eta arima hondatzen ditu. Yasukoren lagun-ohiek ez dute gaisotasunaren jatorria ulertzen eta neskari egozten diote hura herrira ekartzearen errua. Paria bat bihurtzen da azkenerako, eta bonbak Yasukoren bizitza suntsituko du bete-betean gainean erori izan balitzaio bezalaxe.