Ipar Vietnam eta Hego Vietnamen arteko mugaketa marran, hau da, 17.paraleloan kokatzen den pelikula honek bertako jendearen eguneroko bizitza eta era berean, amerikarren aurkako borroka kontatzen digu. B-52en bonbardaketa etengabeak zirela eta, zonalde honetako vietnamdarrak egunez lur azpian bizi eta gauez soroak landu behar zituzten. Aste gutxitan, eskualde honetan bonbaketariek 20.000 tona lehergailu baino gehiago bota zituzten.