Manchevskiri pelikula hau egiteko asmoa hainbat urtetan kanpoan izan ondoren, Mazedonia bere jaioterrira egindako bidaia batean bururatu zitzaion. Bere herriko gerra zibilean inspiratu, eta argumentu unibertsalak zituzten hiru kontakizun xalo idatzi zituen: Hitzak narrazioan ezinezko maitasunaz hitz egiten zuen (monje ortodoxo batek albaniar neska gazte izu bati babesa ematen dio); Aurpegiak errelatoan dilema konponezin bat ageri da (gerrak nola eragiten duen ingeles emakumezko editore baten bizitzan, sentimenduak bere senarraren eta amorantearen artean banatuta dauzkanarengan); Irudiak istorioan antzinako lagunak egungo etsai amorratu zergatik bihurtu diren ulertzen saiatuko da (mazedoniar gerra-argazkilari bat bere herrira itzultzen da). Pertsonaia hauen eta giro ezberdinen arteko lotura filmaren bukaeran bakarrik gertatzen da.