Istorioa arrantzale-herriska batean hasten da, non arrantzan atera beharrak nagusi guztiak itsasora irtenarazten dituen. Umeak bakarrik gelditzen dira eta, jolasean dabiltzala, azti bat azalduko zaie. Honek berri ikaragarria dakar: Adarbakar izugarriak euren gurasoen ontzia hondoratu du. Haserre dago oso, bere kumea desagertu egin baita, eta erruduntzat arrantzaleak jotzen ditu. Bere hurrengo biktimak umeak izango dira. Marina izeneko neskatila batek Adarbakarrari bere kumea aurkituko duela agintzen dio eta haren bila abiatuko da itsaspeko sakontasunean. Horrela, itsasoaren hondoko biztanle maitagarriak ezagutu ditu.