Frank Borzage
Frederick Henry Gurutze Gorrian boluntario gisa sartu den ikasle bat da, fronte austroitaliarrera bidaltzen dutena. Aterpe batean Catherine erizaina ezagutzen du eta elkarren lagun-minak egiten dira. Gerrak bananduko ditu, baina Frederic zauritu egingo dute eta gaixondoan Catherine lanean ari den ospitalera eramaten dute. Bi maiteminduen arteko idilioa eten egingo da Frederic berriro frontera bidaltzen dutenean. Catherineri bidaltzen dizkion eskutitzek erantzunik ez dutela ikustean, Fredericek neskaren bila joateko desertatzea erabakiko du.