Frank Borzage
Liliom, emakumeak liluratzen dituen feria bateko berritsu seduzitzaileak, Budapesteko Luna parkeko zaldiko-maldiko batean duen lana galtzen du Julie limurtu nahian ibiltzeagatik, bere egun librean parkera gerturatu den neskamea berau. Maitale bihurtzen dira eta Julie haurdun geldituko da. Liliomek lapurreta batean parte hartzea erabakitzen du, bere familia mantentzeko dirua behar duelako. Kolpeak huts egiten du ordea, eta Liliomek bere burua sastatzen du desohorea saihestearren. Haratagora eramango duen tren arraro eta mamu-itxurako bat agertuko zaio orduan.