Frank Borzage
Istoria Alemanian, Weimarren Errepublikaren azken aldian gertatzen da, langabetuen kopurua sei milioira iritsi zen garaian. Hans lanetik kaleratuko dute negozioaren jabe Kleinholtz higuingarriaren alaba Marieren maitasunezko eskakizunei uko egin dielako. Ordura arte, Hansek isilean gorde zuen Lämmchen xarmangarriarekin ezkonduta zegoela. Hansek eta Lämmchenek Berlinera aldatzea beste erremediorik ez dute, non Hansen ugazamak lana eta ostatua emango diela agindu dien.