Frank Borzage
Billek, frac batez eta kapelu luzez jantzirik, usoei jaten ematen die Central Parken. Trina gazteak goseti begiratzen die, bi egun baitaramatza deusik jan gabe. Billek jatetxe dotore batera gonbidatuko du, baina ordaintzeko orduan berak ere dirurik ez duela aitortuko du, iskanbila sortzeko mehatxuaz estualditik irtengo den arlote lotsagabe abt besterik ez baita. Billek etxerik gabekoen kanpamendura eramango du Trina, Brooklyngo zubitik gertu eta bertan etxe baten antzeko zerbait martxan jarriko dute.