Frank Borzage
Ikaslez osatutako aurkako bi laguntalde gerrara jolasten dira Budapesten, orube baten jabegoa eskuratzeko lehian. Ikasle onak dira nagusien keinuak, hitzak eta disziplina imitatuz haiek berdindu nahi dituztenak. Pál kaleko mutilak Boka ?kapitainak? agintzen ditu eta Feri Átsek zuzentzen dituen Alkandora Gorrien aurka borrokatzen dira. Bokaren erregimenduan denak ?ofizialak? dira; ?soldadu xehe? bakarra Nemecsek da, igoarazi dezaten edozein balentria egiteko prest dagoen mutiko ahula.