Frank Borzage
Aspaldi Sean O'Carolan tenoreak nazioarte mailako ospeari uko egin zion maite zuen emakumea, Mary, bere izebak gizon aberats batekin ezkontarazi zuenean. Dirudunak Mary abandonatuko du ordea, eta orain pobreziak Mary eta bere bi seme-alabak, Eileen nerabea eta Tad txikia, herrira itzultzera behartzen ditu, eta agure tiranikoaren abegi ona onartzera. Bahituta sentitzen denez, Maryk bizitzeko gogoa galtzen du. Zoritxarreko gizaki hauei laguntzeko Seanek bere bakarlekutik atera eta bira arrakastatsu bati ekingo dio.