Frank Borzage
New Yorken dantzari gisa daraman bizimoduaz akiturik, Olivia mendebal-erdiko lur-jabea den Henryren eskaerei amore eman eta benetako maitasunik gabe ezkondu da. Judy, David bere koinatuaren emazteak, Oliviari abegi ona egin dio; klaneko arreba zaharrenak, ordea, Hannahk, ez du begi onez ikusi. Davidek Oliviarekiko interesa erakusten duela ohartzen da Hannah, eta beraz, Judy ere iritsi berriaren aurka jartzen saiatuko da.