Frank Borzage
Erich, Otto eta Gottfried lehen gerraosteko Alemanian automobil-mekanikari gisa aurrera atera nahian dabiltzan hiru armakide dira. Erich Patez maiteminduko da, tuberkulosiak jotako eta bere gaixotasuna mutilari aitortzen ausartzen ez den neska gazteaz. Ottok neskaren sekretua ezagutzen duenez, ezkon daitezen animatuko ditu. Sasoi hartan, indarkeria politikoa kaleetara hedatu da eta segadako tiratzaile batek Gottfield hilko du. Erich eta Otto hiltzailearen bila hasiko dira, euren adiskidea mendekatzearren. Bien bitartean, Paten osasunak okerrera egingo du.