Frank Borzage
Kanadako zelaietan barrena Kirby zaldiz doa bere arrantxora. Bidean gizon batzurekin liskar bat dauka eta horietako bat hiltzen du. Selwyn, zaldizko polizia gazte bat atzetik doakiola, azkenik etxera iritsi eta euren semea erditzerakoan emaztea hil zaiola jakingo du. Selwyinegandik ihes egitea lortzen du indiar batzuren laguntzaz, eta urtero egun berean semea ikustera itzuliko dela zin egingo du ?harrapatzen nauten arte? (?until they get me?).