Anitak auzo bateko zine-areto baten leihatilan lanean emandako hiru hamarkadak bertan behera datozela ikusten du: zinea eraitsi dute multi-areto batzuk egiteko, eta garaia baino lehen erretiroa ematen diote enpresaren irudi berriarekin bat ez datorrelako. Aldaketari aurre egiteko ez da gai ordea, eta horregatik, zinema zegoeneko orubera gerturatzen da egunero. Halabeharraren poderioz, obrako hondeamakina darabilen gizonarekin maitemindu eta honekin enroilatzen da. Harreman samur bat daukate, baina gazi-gozoa, enpresaren bulegoetako karabanaren iluntasunean haragitua. Gizona ezkonduta dago eta ez du ezkutatzen. Bien artean etorkizunari itxaropenezko ate bat zabaltzea lortzen dute, eguneroko euren enkontru klandestinoen bitartez. Gerorik gabeko harreman bat da ordea, Anitaren kasuan, berrrogeita hamar urte dituenez, bere bizitzan iraganaren eta etorkizunaren artean mugarri izango dena.