Hogeita hamar urte kanpoan egon ondoren, Fernando Vallejo idazlea Medellinera itzultzen da. Garai batean utzitakoaz ezer gutxi geratzen da: gurasoak hil zaizkio eta narkotrafikatzaileen bizkartzainek izua sortarazi dute. Mutilen putetxe batean, Alexis aurkitzen du, auzo txiro bateko hamasei urteko mutiko bat. Alexis saripeko hiltzaile horietako bat da, etorkizunik gabeko beste gazte batzuk hiltzen dituzten horietakoa. Bien artean amodioa pizten da, etorkizunik ez duen maitasuna ordea, inguratzen dituen egoerak aldez aurretik madarikatua. Egun batean, Alexis hiltzen dute. Etsi-etsi eginda, Fernando noraezean dabil kalean, Alexisen antza duen mutil bat aurkitzen duen arte, adin berdina eta antzeko delituzko historia duena. Amodiozko istorio berri bat hasten da Fernandorentzat.