Santiago, Marta eta Carlos hilean behin elkarrekin bazkaltzeko geratzen dira. Unibertsitate garaitik ezagutzen dira, duela 15 urte baino gehiagotik. Orduan amets eta ilusio ugari zituzten, baina urteen joan-etorrian bakoitzak bere bideari jarraitu dio. Bazkari horietako batean, Carlosek Santiagori 4 milioi uzteko eskatzen dio, eta beste lau Martari, bere informatika-enpresak arazoak dituenez. Hilabeteak badoaz, eta Carlosek ez du dirua itzultzeko modurik. Santiagok eta Martak ez zaiela axola ziurtatzen diote, baina, euren bizitzak aldatu egin dira bazkari harrez geroztik: diruak euren gaztaroko ametsak zapuztu ditu, eta are garrantzitsuagoa dena, euren adiskidetasuna ere.