David nerabe sentiberak, ilusioz eta poesiaz beteriko mutil barnerakoi eta ameslaria denak, bat-batean errealitateak astintzen du. Opildegi baten jabe diren bere gurasoak munduko gurasorik onenak ez direla ohartzen da. Lehengo suspentsoak ezagutuko ditu. Sexua ez dela munduko gauzarik erromantikoena konturatuko da. Bera irabazle baino gehiago galtzaile dela, Atleticoaren, eta ez Real Madrilen jarraitzaile izateko jaio dela. Eta bereziki Gloria ezagutuko du, bere institutuko neska bat. Baina amodioaren lehen ikasturtean ia mutil guztiak neska beraz maitemintzen dira. Neska horrekin ateratzea lortzen ez duen mutil horietako baten istorioa da hau.