1944ko negua. 21 urte besterik ez dituen Lucía mendialdeko herriska batera ailegatzen da. Bertan Manuel gazte errementaria ezagutzen du, mendikoei, makiei laguntzen diena: frankismoaren garaipena onartu nahi ez duten mendian ezkutatuta dauden gerrillariei. Manuelek Lucía erakartzen du, bere irribarreak, eta bizitza arriskatuz, euren ideiengatik borrokan jarraitzen duten gizon horien ausardiak. Manuelek makiekin elkartzeko alde egiten duenean, Lucíak mendiak ezkutatzen duen errealitate babesgabea ezagutuko du eta herriko kale hutsetan isiltasuna, izua eta beldurra bakarrik dabiltzala zurrunbilo baten gisan. Halere, Manuelekiko sentitzen duen grinak Lucíaren ilusioa eta egun hobeak iritsiko direlako itxaropena bizirik irauntaraziko ditu.