Lapur baten isilpeko kontaketak duela gutxiko gau bateko gertakariak aurkezten dizkigu, ostutako taxi batean hiriko kaleetatik zebilela, istilu bortitz batetik bizirik atera den neska nerabe bat zaurituta aurkitzen duenekoa. Gautiarra eta hiritarra den Taxi, un encuentro filmak barne-barneko istorio txiki bat kontatzen du, gizaki hauen artean sortu den loturak gizabanakoaren biziraupenaren eta hurkoarekiko elkartasun-ekintzen arteko kontrajartzea adierazten du, eta eurei bizi duten zurztasuna eta samindura leuntzen die nolabait.