Otar Iosseliani
Neska bat eta mutil bat Tbilisi izeneko euren hiriko kaleetan zehar bata-bestearen atzetik dabiltza, etengabea altzariak garraiatzen dituzten pertsonekin eztropezu eginaz. Bikotea intimitate apur baten bila pisu batean babesten da. Argia, ura eta gasa etxean sartzen dira bizitza pribatuaren arauei buruzko irakaspenak ematen dizkien gizon batekin batera. Eta aurki etxebizitza altzariz beteko da.