Otar Iosseliani
Rustaviko georgiar hirian kokaturiko lantegi metalurgiko batean bizitza aurrera doa. Egin beharreko lan gogorra bizitasunez burutzen da. Atseden unetan, langileek oraindik gori dagoen burdinezko plantxa batean prestatzen dute janaria, erregimenak eredu eta jarraibide gisa izendaturiko laneko heroiak alde batera utziz.